Ustalenie numeru porządkowego dla budynku
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Pobierz wniosek w pliku programu Word
1) wniosek
2) załączniki:
- kserokopia planu zagospodarowania działki lub kopia mapy z zaznaczonym budynkiem..
Komórka organizacyjna
Stanowisko pracy ds. mienia komunalnego (ZMK)
Monika Urbaniak – inspektor
Termin i sposób realizacji
Zawiadomienie wydaje się bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca od dnia złożenia wniosku.
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne.
2. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic
i adresów.
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.